Қарағанды супермаркеттерінде жергілікті өндірушілердің нан-тоқаш өнімдері бар сөрелердің астында жаңа логотиптер орналасқан. Осылайша, қала билігі тұтынушылардың назарын Қарағанды тауарларына аудару туралы шешім қабылдады.
Логотипті әзірлеумен урбанистика орталығы айналысты. Геологиялық басқару ғимараты мен Одақтар үйіндегі мозаика негізге алынды.
«Біз Мұрат Қалқабаевтың абстрактілі композицияларымен қаламыздың ғимараттарындағы мозаикалардан шабыт алдық. Нәтижесінде абстрактілі суреттің стильдендірілген нұсқасы жасалып, «Қарағанды жасалған» логотипі әзірленді. Түрлі-түсті элементтер мен жазуды қосу арқылы біз классикалық мозаиканы қайта ойластырып, оған жаңа визуалды көрініс бердік», – деді қалалық урбанистика орталығында.